despre noi

Octombrie 2010 – “O idee la un pahar de vin”

Povestea noastra a inceput intr-o seara ploioasa de octombrie, la un pahar de vin. Doua prietene, cu dorinta de a lua viata in piept si de a porni o afacere proprie: Mirela, timida si visatoare, iar Ramona energica si organizata, amandoua jucause prin definitie. Ploaia, vinul, entuziasmul si un pic de inconstienta, au dat nastere conceptului Almira Events.

Almira” – cuvat de origine araba avand semnificatia de printesa cu sange nobil.

Ianuarie 2011 – “O idee lansata oficial”

Ne doream foarte mult sa participam la Targul de Nunti Expomariage. Pentru noi era ca o lansare oficiala a unei idei care luase nastere doar cu trei luni in urma, luni in care am muncit intens pentru a ne pregati de targ: site, pliante, carti de vizita, concepte, decor stand, etc. Pentru ca nu aveam un portofoliu am decis sa facem o sedinta foto cu diverse decoruri si aranjamente realizate de noi. Am plecat la Bucuresti si am cumparat tot ce ne-a aparut in cale: de la materiale, panglici, vaze, borcane, ghivece pana la nasturi si papiote  … eram ca niste copii in magazinul cu jucarii. Sedinta foto a avut loc cu o luna inainte de targ, nu a fost ceea ce “visam” noi, dar pozele ne-au ajutat la crearea site-ului, pliantelor si a unui portofoliu.  Feedback-ul de la targ a fost unul pozitiv iar noi foarte fericite pentru ca am contractat prima nunta.

Aprilie 2011 – “Prima nunta” 

Evenimentul a fost realizat in incinta Hotelului Afrodita din statiunea Venus pe data de 30 aprilie 2011. După 1-2 kg slabite/persoana, multe cafele, indoieli si emotii, am reusit sa depasim momentul primului eveniment cu brio. Dorim sa le multumim cuplului Sibel & Adi ca au avut incredere in noi atunci cand poate nici noi nu aveam. Eram la inceput de drum, fara experienta, insa aveam si avem foarte multa pasiune.

Septembrie 2011 – “nuntalamare.ro”

Oana si Alex, sunt doi oameni deosebiti care ne-au intrat la suflet inca de la prima intalnire, cand ne-au povestit ca sunt din Bucuresti si isi doresc o nunta la mare cu tematica marina. Deja hotarasera locatia – Corsarul Vama Veche – si doreau ca noi sa ne ocupam de restul detaliilor (decor, invitatii, marturii, tort, etc.). Desi suntem din Mangalia a fost prima nunta realizata la malul marii, a fost prima cu tematica marina, o adevarata provocare pentru o echipă aflata la inceput de drum cu dorinta de a crea si de a oferi momente memorabile clientilor sai. Acest eveniment a fost o experienta de neuitat si a avut un impact foarte mare asupra dezvoltarii noastre atat ca echipa cat si ca business, luand astfel nastere conceptul de nunta la mare by Almira Events. 

Ianuarie 2012 -  “Un nou targ, un nou concept”

In primul an de activitate ne-am lovit de foarte multe si am realizat ca daca ne dorim cu adevarat sa construim ceva frumos trebuie sa ne reinventam si sa ne inbunatatim in permanenta. Ne-am pregatit pentru targ cu un nou site, un nou portofoliu, pliante si carti de vizita mai simple si elegante, o noua abordare a clientului avand experienta targului precedent, si lansarea conceptului de nunta la mare by Almira Events. Feedback-ul a fost si de data aceasta unul pozitiv iar evenimentele de acest gen nu au incetat sa apara, chiar luand amploare de la sezon la sezon.

Aprilie 2013 – “O noua partenera” 

Toata aceasta experienta nu ar fi fost la fel de frumoasa fara prietena noastra Gabi, care a fost alaturi de noi inca de la inceput. La exact doi ani de la primul eveniment, Gabi – dinamica si creativa, a devenit oficial cea de-a treia “membra” din echipa Almira Events. Ne bucuram ca este alaturi de noi si cu siguranta o sa cream lucruri minunate impreuna.

August 2013 – “Un nou proiect”

Totul a plecat de la un mesaj pe care l-am primit pe pagina noastra de Facebook de la o miresica. Ne-a intrebat daca ii putem face un buchet din scoici si pentru ca ne plac provocarile am spus da. Buchetul a iesit foarte frumos iar miresica a fost foarte incantata. Ne plac la nebunie evenimentele personalizate pana in cel mai mic detaliu, de aceea am demarat proiectul Handmade by Almira Events care consta in realizarea la comanda de buchete de mireasa si nasa din scoici, nasturi, brose, etc., cocarde, bratari si accesorii de par, pahare pentru miri si nasi, etc. Comenzile nu au intarziat sa apara ceea ce ne bucura foarte tare.

Ianuarie 2014 – “Un nou sediu”

Si iata-ne dupa aproape patru ani pregatindu-ne intens pentru deschiderea unui nou sediu, de aceasta data in Bucuresti. Va asteptam cu drag pe la noi sa povestim despre cea mai frumoasa zi din viata voastra.